Як банки можуть гарантувати безпеку Інтернет-платежів (дослідження)


Банки ще не в змозі забезпечити безпечне з'єднання для всіх онлайн-платежів.

Дослідження B2B компаній міжнародного разом з Лабораторії Касперського показали, що 33% фінансових послуг-провайдерів не пропонують захищений канал для всіх онлайнових операцій.

Компанія не надає 100% безпеку, незважаючи на те, що 62% з них записувати значне зростання популярності Інтернет-платежів, і 50% вважають, що фінансове шахрайство
в Інтернеті буде тільки рости.

Дослідження показало, що багато банків і платежів компанії ведуть боротьбу, щоб повною мірою захистити себе і своїх клієнтів від кібер-злочинців. Стає все важче це зробити це, тому що клієнти використовувати більше різних каналів для доступу до онлайн-платежів.

65% фінансових компаній зафіксувало, що їхні клієнти використовують різні пристрої для доступу до Інтернет-платежів. Однак, тільки 53% вже реалізували Двофакторна аутентифікація і тільки 50% використовувати спеціалізовані засоби для боротьби з шахрайством оплати в режимі реального часу.

Загалом, лише 67% респондентів здійснили безпечне з'єднання для всіх онлайн-платежів.

Не дивно, що тільки 48% визнають, що вони тільки знижують ризик шахрайства, а не повністю його усуває. Крім того, 29% впевнені, що це дешевше знизити ризики для шахрайства, ніж це будувати систему запобігання загрозам.

Базові системи безпеки Інтернету більше не дозволяють боротьби з інтернет-шахрайством. 38% респондентів повідомили, що відрізнити  незаконні транзакції від справжнього стає все важче.

ІТ-безпеки дослідженні взяли участь 5 тис. представники різних компаній, у тому числі 131 банк і провайдерів платіжних послуг з 26 країн світу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу