Як банки можуть гарантувати безпеку Інтернет-платежів (дослідження)
Банки ще не в змозі
забезпечити безпечне з'єднання для всіх онлайн-платежів.
Дослідження B2B
компаній міжнародного разом з Лабораторії Касперського показали, що 33%
фінансових послуг-провайдерів не пропонують захищений канал для всіх онлайнових
операцій.
Компанія не надає
100% безпеку, незважаючи на те, що 62% з них записувати значне зростання
популярності Інтернет-платежів, і 50% вважають, що фінансове шахрайство
в
Інтернеті буде тільки рости.
Дослідження
показало, що багато банків і платежів компанії ведуть боротьбу, щоб повною
мірою захистити себе і своїх клієнтів від кібер-злочинців. Стає все важче це
зробити це, тому що клієнти використовувати більше різних каналів для доступу
до онлайн-платежів.
65% фінансових
компаній зафіксувало, що їхні клієнти використовують різні пристрої для доступу
до Інтернет-платежів. Однак, тільки 53% вже реалізували Двофакторна
аутентифікація і тільки 50% використовувати спеціалізовані засоби для боротьби
з шахрайством оплати в режимі реального часу.
Загалом, лише 67%
респондентів здійснили безпечне з'єднання для всіх онлайн-платежів.
Не дивно, що
тільки 48% визнають, що вони тільки знижують ризик шахрайства, а не повністю його усуває. Крім того, 29% впевнені, що це дешевше знизити ризики для шахрайства,
ніж це будувати систему запобігання загрозам.
Базові системи
безпеки Інтернету більше не дозволяють боротьби з інтернет-шахрайством. 38%
респондентів повідомили, що відрізнити незаконні транзакції від справжнього стає все
важче.
ІТ-безпеки дослідженні
взяли участь 5 тис. представники різних компаній, у тому числі 131 банк і
провайдерів платіжних послуг з 26 країн світу.
Коментарі
Дописати коментар